Kapcsolatok
Hogyan többszörözhetném meg a jövedelmemet?
Ez a kérdés foglalkoztatja az embert, úgy fiatal, mint idősebb korban egyaránt.
Napjainkig a különféle pénzbefektetési módok jelentették a leggyakrabban alkalmazott, és bevált módszert. Ismerve a lakosság többségének jelenlegi jövedelemszintjét, meglehetősen kevesen képesek olyan összeg befektetésére, ami érezhető változást eredményezne a vagyoni helyzetükben.
Megfigyelhető viszont, hogy fokozatosan növekszik azon személyek száma, akik nem csupán megértették ezt az alapelvet, hanem az Internet korszak előnyöket felkínáló körülményeit kihasználva, élnek is vele.
Ha egyszer nem rendelkeznek a befektetéshez szükséges összeggel, akkor ők egyáltalán mit fektetnek be?
Kialakulóban van jelenleg egy - a hagyományostól alapjaiban eltérő - új jövedelemtermelő erőforrás megtöbbszöröző módszer, amely nem igényel komolyabb pénzbefektetést. Az embereknek lehetőségük nyílik arra, hogy erőforrásaikat megsokszorozzák az emberi kapcsolataik kamatoztatása révén.
A marketingnek egy olyan erőszakmentes, ügyfélbarát, a leendő ügyfél előzetes hozzájárulását kikérő, intelligens tájékoztatáson alapuló formája van terjedőben, amely kedvező feltételeket terem mindazoknak, akik a rámenős, erőszakos ügynöki stílusú, eladói tevékenység végzésére "rejtett gyártási hiba miatt", tökéletesen alkalmatlanok.
"A kapcsolati marketing elérte a felnőtt kort. Tagadhatatlan, hogy mára már az anyagi függetlenséget megalapozó, és a vállalkozói mentalitást kifejlesztő reális lehetőséggé vált az emberek milliói számára." - mondja Stephen Covey a "Sikeres emberek hét szokása" című népszerű könyv szerzője.
Miért is alakult ki ez a helyzet?
Minden bizonnyal nem kevés szerepet játszottak ebben a gyakori átszervezések és munkaerő elbocsátások. A könnyen hozzáférhető korszerű irodatechnika és telekommunikációs eszközök jelentősége sem elhanyagolandó.
De valamennyi tényező közül magasan kiemelkedik az Internet mindenre hatást gyakorló jelenléte. Az, amely nagyon kedvez annak az újfajta - közvetlen emberi kapcsolatokon alapuló - marketing tevékenységnek, melyben a tájékoztató, oktatató, személyreszabott információkkal ellátó jelleg dominál. Így oldható meg hatékonyan az egyre inkább "begubózó" életmódot folytató lakosság, interaktív, közvetlen tájékoztatása, érdeklődésének felkeltése.
Az Internetnek köszönhetően a széles baráti-ismerősi kapcsolatrendszerrel rendelkező személyek, valóban egy vagyonra tehetnek szert, a kapcsolati tőkéjük intelligens módon történő kamatoztatása révén.
"Találd meg és vonzd magadhoz azokat az embereket, akikkel együtt jómódúvá fogjátok tenni egymást!" (Kajárik Béla)
"Ha nem kezdesz el kapcsolatokat építeni, hamarosan munkád sem lesz." (Rick Frishman és Jill Lublin)
Forrás: Kajárik Béla
|