Nyerő tipp
Az emberek viselkedési szokásait kutató tudósok egyik felfedezése:
A jelenlegi fizetésünk egyenlő az öt (5) legjobb barátunk havi jövedelmének az átlagával. |
Kérdés: Ha ez így van, akkor én hogyan növelhetném a havi jövedelmemet?
Válasz: Úgy, hogy javítok a barátaim keresetének az átlagán.
Hogyan? Miként tehetem ezt meg?
Választható megoldások :
a.) "Parkolópályára" helyezve a jelenlegi barátaimat, náluk magasabb jövedelemszinttel rendelkező új barátokra igyekszem szert tenni.
b.) Segítek a barátaimnak javítani a jelenlegi keresetükön.
c.) A fenti két megoldást egyszerre alkalmazom.
Hogyan tudnék a barátaimnak segíteni többet keresni?
Kapcsolati marketinges hálózatépítő munkatársamnak fogadom őket és segítek nekik, hogy ők is minél előbb elsajátíthassák az ehhez a tevékenységhez szükséges megfelelő képességeket.
Ha ezt sikerrel teszem, akkor - automatikusan - az én jövedelemszintem is emelkedni fog.
Ennyi az egész!
Nézzük most meg akkor, hogy mit is mond erről - Randy Gage
"Akkor váltam milliomossá:
- amikor sikerült önmagamat túltenni azon, hogy a csóró haverjaim nem fognak majd kedvelni engem a jövőben. Rájöttem arra, hogy ők valójában nem is voltak a barátaim!
- amikor megértettem, hogy az egyetlen dolog, ami elválaszt engem a milliomosoktól az nem más, mint az a bűntudatérzés, ami akkor kerít hatalmába, ha milliomosnak képzelem magamat.
A félelem akadályoz meg engem abban, hogy még gazdagabb legyek. Attól való rettegésem, hogy további gazdagodásom még nagyobbá teszi azt a szakadékot, ami elválaszt engem mindazoktól, akik számítanak nekem, és akik még nem érték el az életben azt, amit nekem már sikerült."
"Meddig kívánsz még a siker körül ólálkodni, mielőtt bevallanád önmagadnak, hogy csupán a komfort zónád partjai mentén hajókázol?" (Randy GAGE) |
Egy mostanában megjelent könyvre szeretném felhívni a figyelmet, ami nagy segítséget jelentett számomra az ebben a témakörben való tájékozódáshoz.
A könyv címe: Félelem a sikertől (alcím: Miként programozza nyerőnek vagy vesztesnek az embert a saját családja?)
Megjegyzés: Ha bizonytalan abban, hogy az eddigi kapcsolati marketinges tapasztalataira, valóban ennek a szakmának a mestereivel történt találkozása révén sikerült-e szert tennie, segítséget jelenthet az alábbi cikk elolvasása:
Értékesítés a XXI. században (vagyis: "Vissza a jövőbe!")
Forrás: Kajárik Béla
|